Monday, December 10, 2007

3 minggu pertama jerr RM7,600..... wow tak percaya...

"Saya sebelum ni makan gaji dengan syarikat kontraktor terkenal di Selangor, kalau saya sebut semua mesti kenal punyalah. Dulu gaji boleh tahan, tapi sekarang dah dekat 6 bulan tak dapat gaji. Bini pulak dah bising. Jadi sementara tengah-tengah cari kerja baru ni, cuba-cuba la cari pendapatan sampingan guna internet.
“Macam silapmata, dalam masa 3 minggu pertama aje gunakan kaedah ke 3 yang awak ajarkan, saya dah berjaya kumpulkan RM7,600. Memang hebat! “Tak dapat nak gambarkan perasaan saya bila buka peti surat dan nampak berpucuk-pucuk surat sampai. Mana taknya, semuanya orang bagi duit. Masa kerja dulu, tak pernah mimpi duit boleh datang bergolek macam sekarang.
“Sekarang, saya dah ucapkan selamat tinggal pada bekas kawan-kawan sekerja dan majikan saya."


Haziq Md Fuad

No comments: