Monday, December 10, 2007

Pendapatan saya meningkat 400% ..... RM 10,000 sebulan

"Apa yang saya boleh ucapkan adalah syabas! Teknik anda luar biasa dan terbukti berkesan. Saya sudah berkecimpung di dalam industri internet sejak sedekad yang lalu, tapi inilah kali pertama saya benar-benar beroleh hasil yang lumayan.
“Sebelum ini, pendapatan bersih saya dari internet selepas ditolak kos pengiklanan, hosting dan lain-lain dalam lingkungan RM2,000 setiap bulan.
“Sejak saya gunakan teknik anda, pendapatan saya meningkat 400%! Pendapatan bersih saya dalam masa sebulan sekarang adalah dalam lingkungan RM10,000. “Teknik anda benar-benar bagaikan cerita angsa bertelur emas yang saya selalu dengar semasa kecil dahulu, dan saya adalah pemilik angsa bertuah ini, terima kasih kepada anda!"


Ahmad Anuar

No comments: